Ben jij er ook rijp voor?

Nu zondag 19 oktober krijgt de kaasliefhebber tussen 10.00 uur en 17.00 uur weer de gelegenheid om kennis te maken met het hart van Elsen kaasambacht, nl. hun rijpingskelders.
Door selectie van ambachtelijke kazen uit rauwe melk verzekert Elsen kaasambacht zich van de rijkste voedingsbodems, waarop allerlei micro-organismen zich in aangepaste rijpingsbiotopen, met behulp van Tijd en dagelijkse Zorg, kunnen ontwikkelen tot volsmakelijke en karaktervolle meesterwerkjes.
Zij maken er een punt van u die enkel aan te bieden als ze à point zijn gekomen, het moment dat ze tenvolle kunnen getuigen van hun eigenheid en volle smaakdiepte.
Ik kan dat beamen, want met mijn toegewezen bijnaam ‘de mol‘ voel ik me in hun kelderbiotopen enkele dagen per week aardig in mijn sas.
Wie dus graag eens de gaatjes in de kaas komt verkennen, moet zich in de winkel komen inschrijven. Aarzel niet, want als de inschrijvingen voor de verschillende tijdsblokken volzet zijn, zul je moeten wachten tot volgend jaar.
Wie weet, met een beetje geluk mag ik je op je verkenningstocht begeleiden 😉

Open kelderdag bij Elsen kaasambacht

Een Reactie op “Ben jij er ook rijp voor?

  1. Pingback: Kelders vol kaas | Bits and Bites·

Geef een reactie

