5 Reacties op “Beter laat dan nooit

  1. Beste Giedo,
    Dat je rug maakt dat je fier 2014 kunt aanvangen. Voor jouw voornemen ziet het er in ieder geval wat mij betreft goed uit. De toegeworpen handschoen voor een nieuwe Subenhara wordt opgepakt. Dat zal inderdaad een flinke zoektocht worden. Geen 7 jaren nodig, maar verwacht wel 7 maanden. Deze onbescheiden Hollander weet je daarbij te vinden als het nodig is. Dank voor het mee- en tegendenken. Groet, Willem Franck

    Like

  2. Dag makker,
    Ik wens je van harte een zeer goed kaasjaar en een gelukkig 2014 natuurlijk.
    Groetjes thuis.

    Kwik

    Like

    • Mijn beste bloedbroeder die trouw mijn blog posts leest:
      Ware vriendschap is als Kwik, eenmaal in je lijf zet het zich vast en stapelt zich op zodat je het nooit meer kwijt raakt. Bedankt voor je nabijheid …

      Like

      • Dag ‘kamerout’
        Zeer mooie tekst, ik krijg er nog steeds een krop in mijn keel van. De mooie herinneringen komen zo terug naar boven.

        Tot binnenkort

        Like

Geef een reactie

