Stof tot nadenken

Subenhara 1.0

Subenhara 1.0

Willem Franck stuurt me zijn reactie op het artikel rond de mogelijke herintroductie van de Subenhara kaas:
Dankjewel, Giedo De Snijder. U hebt me op de u typerende manier enorm aan het denken gezet.
Mijn complimenten voor uw bondige schijfstijl. Dat lukt mij niet. Dus zult u het hiermee moeten doen.”
Hij schrijft verder:
Per e-mail had ik de drie hoofdlijnen gemeld die ik in uw artikel terugvind, namelijk:

  • Toon respect voor de historie maar dan met als kernwoorden vernieuwend en eigenwijs
  • Wees heel kritisch op vals spelen en surrogaat vernieuwing
  • U kietelt heel sterk om met een echt vernieuwende Subenhara te komen met kernwoorden streeksmaak, transparant, authentiek

Wie interesse heeft om zijn volledige reactie te lezen, kan ze hier als pdf document downloaden.

Geef een reactie

